Повернення обов’язкової військової служби підтримують 60% німців – опитування

Джерело: DW

Більшість громадян Німеччини виступають за повернення обов’язкової військової служби.

“60% опитаних Інститутом маркетингових досліджень YouGov на замовлення газети Welt am Sonntag “повністю” (28%) або “скоріше” (32%) підтримують запровадження загальної обов’язкової військової служби”, – йдеться в повідомленні.

Тим часом 32% виступають “проти”, з яких 18% “скоріше” і 14% “повністю”. 8% опитаних не змогли відповісти.

Як розповіли у виданні, обов’язкова військова служба була зупинена у Німеччині у 2011 році. Однак відтоді Бундесвер не зміг укомплектуватися на добровільній основі.

Зараз же міністерство оборони Німеччини планує значно збільшити кількість резервістів Бундесверу.

За словами заступника генерального інспектора Бундесверу та уповноваженого у справах резервістів Андреаса Гоппе, як і за часів Холодної війни, вони навчатимуться та оснащуватимуться таким чином, щоб посилювати чи замінювати діючі підрозділи під час військових операцій.

Водночас вказано, що метою є створення основного контингенту резервістів до 60 тисяч осіб, які будуть кваліфіковані для виконання конкретних завдань.

Нині цей показник становить близько 44 тисяч осіб.

Німецьке оборонне відомство очікує, що найближчими роками Бундесвер щороку залишатимуть понад 10 тисяч військовослужбовців, які можуть стати резервістами.

Американське Управління енергетичної інформації підвищило прогноз цін на нафту та бензин, очікуючи, що проблеми з транзитом через Ормузьку протоку збережуться щонайменше до кінця серпня. Це контрастує із заявою Дональда Трампа про те, що водний шлях уже “відкритий”.

Дослідження за участю понад двох тисяч чоловіків показало, що забруднення повітря може впливати на роботу генів у сперматозоїдах. Найтісніший зв’язок із такими змінами вчені виявили для озону та діоксиду азоту. Результати роботи представили на щорічному конгресі Європейського товариства репродукції людини та ембріології в Лондоні.

Apple TV офіційно завершить серіал “Ранкове шоу” після п’ятого сезону. Фінальний сезон вийде у 2027 році.

Єменські хусити заявили про атаку на судно Саудівської Аравії, яке нібито перевозило військове обладнання через Баб-ель-Мандебську протоку. Саудівська сторона поки публічно не підтвердила інцидент.

Буряк давно вважають одним із найкорисніших овочів, і не дарма. Він містить клітковину, природні нітрати, вітаміни, мінерали та антиоксиданти, які можуть підтримувати здоров’я серця, покращувати кровообіг, роботу травної системи й навіть підвищувати витривалість під час фізичних навантажень. Про це розповіла дієтологиня Тейлор Фланнері.