Нове дослідження показує, що Facebook може бути корисним для психічного здоров’я користувачів

Джерело: Sky news

Нове наукове дослідження показує, що використання соціальних мереж може принести користь психічному здоров’ю. Дослідники з Оксфордського університету виявили, що немає жодних доказів того, що використання Facebook шкодить людині.

Це є результати аналізу даних майже мільйона людей у ​​72 країнах за 12 років.

“Ми ретельно вивчили найкращі наявні дані та виявили, що вони не підтримують ідею про те, що членство у Facebook пов’язане зі шкодою. Якраз навпаки. Насправді наш аналіз показує, що Facebook, можливо, пов’язаний із позитивним самопочуттям”, – сказав професор Ендрю Пржибильський, один з керівників дослідження.

У дослідженні розглядалися дані Facebook з 2008 по 2019 роки, повертаючись до того часу, коли платформа була на ранніх стадіях. Результати показали, що зв’язок між використанням Facebook і самопочуттям був трохи позитивнішим для молодих людей.

Пишучи в дослідницькій статті, автори зазначили: 

“Хоча повідомлення про негативні психологічні наслідки, пов’язані з соціальними медіа, є поширеними в академічних і популярних публікаціях, докази шкоди, загалом, більше спекулятивні, ніж переконливі”, – написали автори в дослідницькій статті.

Коментуючи дослідження, Пітер Етчеллс, професор психології та наукової комунікації в Університеті Бат-Спа, сказав: 

“На мій погляд, цінність цього дослідження полягає в доказі принципу. Воно демонструє, що можна використовувати галузеві дані для розв’язання значущих питань про те, як цифрові технології взаємодіють з нашим психічним здоров’ям”.

Але він додав, що є деякі застереження, пов’язані з висновками авторів.

“Це описове дослідження і не може сказати нам нічого про причинно-наслідковий зв’язок. Тобто, ми не знаємо, як, коли і в якій мірі зміни в застосуванні Facebook викликають зміни в психічному здоров’ї. Добре почуття — це складне явище, і навіть у контексті використання соціальних медіа нам потрібно бути обережними, роблячи тверді висновки, дивлячись на те, як люди використовують платформу, таку як Facebook”.

Президент Лівану Джозеф Аун закликав Ізраїль сісти за стіл переговорів і заявив, що військове рішення не принесе країні безпеки. Він запропонував рухатися до пакту про ненапад, який міг би стати першим кроком до тривалого миру.

Щонайменше 35 людей загинули після землетрусу магнітудою 7,8 біля узбережжя острова Мінданао на півдні Філіппін. Поштовхи спричинили руйнування, зсуви та попередження про цунамі в кількох країнах регіону.

Володимир Зеленський під час зупинки в аеропорту Кишинева провів розмову з представниками президента США Стівом Віткоффом і Джаредом Кушнером. За словами президента, сторони говорили про активізацію дипломатії для завершення війни Росії проти України.

Міністр закордонних справ Польщі Радослав Сікорський заявив, що ініціатива президента Кароля Навроцького позбавити Володимира Зеленського Ордена Білого Орла може мати зовнішньополітичні наслідки. Він назвав дивною ситуацію, за якої відзнаку має Герхард Шредер, але може не мати український президент.

Іран відкинув звинувачення прем’єра Албанії Еді Рами в участі у дезінформаційній кампанії навколо протестів проти курорту, пов’язаного з Джаредом Кушнером. Акції, які отримали назву “революція фламінго”, тривають уже дев’ятий день.