Червоні та фіолетові фрукти й овочі захищають організм від раку – дослідження

Джерело: CNN Türk

Результати дослідження, проведеного турецькими науковцями в університеті Яшар в Ізмірі, свідчать, що антоціани, пігменти, які надають червоно-фіолетового кольору фруктам і овочам, захищають організм від раку, серцево-судинних і нейродегенеративних захворювань, зміцнюючи імунну систему завдяки своїм антиоксидантним властивостям.

“Антиоксиданти, яких багато в червоних і фіолетових продуктах, захищають організм від окислювального стресу та пошкоджень, спричинених вільними радикалами”, – пояснила науковиця, докторка факультету біоінженерії Едже Йилдиз Озтюрк.

За її словами, антиоксиданти, крім підтримки здоров’я організму, також мають ефекти уповільнення старіння

Серед особливо корисних науковиця назвала фрукти: слива, полуниця, вишня, інжир, фіолетовий виноград і гранат. Овочі: буряк, червоний перець, фіолетова капуста, червона редька, фіолетова морква та фіолетова цибуля. А також ягоди: чорниця, аронія, асаї, малина, ожина, ягоди годжі, чорна шовковиця, журавлина.

“Клінічні дослідження свідчать, що споживання цих продуктів зменшує зношування клітин мозку та ризик нейродегенеративних захворювань, таких як хвороба Альцгеймера. Завдяки високій антиоксидантній здатності вони допомагають захистити організм від раку, сповільнюючи ріст ракових клітин”, – зазначила Озтюрк.

Вона додала, що споживання вказаних продуктів запобігає старінню, сприяє відновленню пошкодженню клітин і тканин.

США розіслали країнам-членам НАТО опитувальник, за допомогою якого хочуть оцінити, наскільки союзники підтримують політику президента Дональда Трампа. Про це повідомляє Bloomberg із посиланням на документ, з яким ознайомилося агентство, та джерела, обізнані з його змістом.

У Нідерландах двоє українців віком 15 і 20 років потонули в озері Занденплас у місті Нюнспет провінції Гелдерланд. Обидва померли після того, як їх дістали з води.

Повне сонячне затемнення 12 серпня принесло Іспанії 347,6 мільйона євро чистого економічного ефекту та залучило майже 446 тисяч туристів з усього світу. Про це повідомляє RTVE з посиланням на дані Міністерства економіки, торгівлі та бізнесу Іспанії.

Експорт сирої нафти з російського терміналу “Шесхаріс” у чорноморському порту Новоросійськ у п’ятницю призупинили після атаки безпілотників. Про це повідомляє Reuters з посиланням на власні джерела.

Президент США Дональд Трамп звернувся до Верховного суду з проханням дозволити продовжити будівництво великого бального залу поруч із Білим домом.