Італія стане першою країною, яка заборонить синтетичні харчові продукти
Джерело: Euractiv
Італія заборонить синтетичні харчові продукти, заявив міністр сільського господарства країни Франческо Лоллобрриджида.
13 листопада у нижній палаті парламенту країни мають обговорити законопроєкт, який забороняє виробництво, імпорт і маркетинг харчових продуктів, виготовлених у лабораторіях.
Лоллобриджида наголосив, що Італія стане першою країною, де не буде синтетичних харчових продуктів, подаючи приклад того, як це можна регулювати.
Якість їжі є фундаментальною, і ми не можемо погодитися, щоб суспільство було розділене надвоє, коли якісна їжа виробляється лише для багатої еліти. Ми переконані, що всі повинні мати можливість добре харчуватися, – додав міністр.
Своєю чергою, позицію Італії стосовно заборони синтетичних харчових продуктів підтримав Єврокомісар із сільського господарства Януш Войцеховський.
Синтетичне м’ясо – не м’ясо, синтетичне молоко – не молоко. Я захищаю натуральний продукт, і використовувати назву натурального продукту замість синтетичного, на мою думку, не є кроком у правильному напрямку, – пояснив він.
Також єврокомісар додав, що Єврокомісія виділяє понад 6 млрд євро на підтримку добробуту тварин і, загалом, традиційне фермерство.
Як зауважив член Європарламенту Карло Фіданца, заборона підтримає виробників натуральних продуктів.
- З 2027 року Каліфорнія офіційно заборонить жувальні цукерки Skittles в штаті, оскільки губернатор Ґевін Ньюсом підписав законопроєкт AB 418, також відомий як Каліфорнійський закон про безпеку харчових продуктів.
- Вчені переконані, що виключення з раціону деяких продуктів харчування може позбавити хропіння.
- Верховна Рада України ухвалила зміни до законодавства, що спрощують реєстрацію та ведення виноробного бізнесу. Відтак, ліцензії на виробництво алкоголю для малих виноробних підприємств скасовано.
- Нове дослідження, проведене Техаським університетом A&M та Національним інститутом медичних наук та харчування в Мексиці, показало, що кардамон допомагає спалювати жир та прискорює метаболізм.
Прем’єр-міністр Індії Нарендра Моді та президент США Дональд Трамп можуть зустрітися наступного тижня на саміті лідерів “Групи семи” у Франції. Це будуть їхні перші очні переговори після серйозного дипломатичного розколу, що стався рік тому через позицію Вашингтона щодо Пакистану.
Саудівська Аравія та Туреччина планують створити залізничне сполучення, яке може бути завершене протягом трьох років. Маршрут має пройти через Йорданію та Сирію, а в перспективі — стати частиною ширшого коридору до Європи.
Куйбишевський нафтопереробний завод “Роснєфті” зупинив переробку нафти після атаки безпілотників у Самарській області. За даними Reuters, удар пошкодив обладнання та спричинив пожежі на підприємстві.
Раніше Букви розповідали про 9-річного Івана, який понад три місяці відмовлявся стригтися, чекаючи на повернення батька з фронту. Ця історія отримала довгоочікуване й щасливе продовження: мама хлопчика, Любов Лебедик, поділилася з нашою редакцією фото, на яких син та батько нарешті разом у перукарні.
П’ять українських сіл і селищ представлять країну в міжнародній ініціативі UN Tourism The Best Tourism Villages 2026. До списку увійшли громади з Полтавської, Івано-Франківської та Хмельницької областей, які розвивають туризм на основі місцевої культури, історії та природної спадщини.