Кувейт і Ліван заборонили фільм «Барбі» з моральних міркувань

Джерело: The New York Times

Уряди Лівану та Кувейту заборонили фільм “Барбі”, заявивши, що його зміст суперечить консервативним цінностям їхніх країн.

Кувейтський комітет з кінематографічної цензури заборонив “Барбі” та фільм жахів “Поговори зі мною”. Лафі Аль-Субеї, заступник секретаря міністерства преси та публікацій, сказав, що фільми пропагують “ідеї та переконання, які є чужими кувейтському суспільству та громадському порядку”.

Аль-Субеї сказав, що в фільмах сцени часто піддаються цензурі та фільми, які містять “інопланетні концепції, повідомлення або неприйнятну поведінку”, повністю заборонені.

Associated Press повідомило, що міністр культури Лівану Мохаммад Мортада попросив міністерство внутрішніх справ заборонити “Барбі”, оскільки, за його словами, воно суперечить “цінностям віри та моралі” та пропагує “гомосексуалізм і сексуальну трансформацію”.

Згідно з повідомленнями інших ЗМІ, Мортада пояснив своє прохання тим, що “Барбі” висміює роль матерів і ставить під сумнів необхідність шлюбу.

30 травня присяжні у Нью-Йорку ухвалили вердикт у кримінальній справі колишнього президента США Дональда Трампа.

30 травня прессекретарка російського МЗС Марія Захарова назвала “неприйнятними” плани США щодо подальшого стримування операцій тіньового флоту нафтових танкерів Росії. Вона поскаржилася, що перешкоджання російсько-китайській торгівлі є частиною “незаконної торговельної війни”.

У ніч на 31 травня російські війська вкотре обстріляли Харків. Міський голова Ігор Терехов повідомив про два “прильоти” у місті.

У Генеральному штабі ЗСУ повідомили оперативну інформацію станом на 22.30 30 травня щодо російського вторгнення. Оборонна операція наших військ триває. Найгарячішою залишається ситуація на Курахівському і Покровському напрямках.

Співзасновниця і голова громадської організації “Харківський кризовий інфоцентр” та головна редакторка проєкту “Накипіло” Олена Лептуга висловила претензії до пресслужби Офісу президента через нещодавно опубліковане відео на сторінці глави держави. Вона пояснила, що в описі до публікації не вказали справжнє авторство, а логотип їхнього медіа просто закрили.