Люди з генами «недовгожителів» можуть продовжити собі життя – дослідження

Джерело: The Guardian

Результати нового дослідження, проведеного групою вчених із Чжецзянського та Единбурзького університетів, свідчать, що здоровий спосіб життя може компенсувати на понад 60% негативний вплив деяких генів на тривалість життя і додати до нього ще п’ять років.

За словами вчених, деякі люди генетично не схильні до довголіття. Погіршити ситуацію можуть куріння, вживання алкоголю, неякісна дієта, низький рівень фізичної активності та дефіцит сну.

Дослідники проаналізували дані 353,742 осіб із Біобанку Великої Британії. За ними спостерігали 13 років, упродовж яких сталося 24,239 смертей.

З’ясувалося, що у людей із високим генетичним ризиком  коротшого життя ризик ранньої смерті на 21% вищий у порівнянні з людьми із низьким генетичним ризиком, незалежно від їхнього способу життя. А у людей, які ведуть нездоровий спосіб життя, ймовірність ранньої смерті збільшується на 78%, незалежно від рівня їхнього генетичного ризику.

Експерти зауважили, що нездоровий спосіб життя та слабкі гени більш ніж удвічі підвищують ризик ранньої смерті в порівнянні з людьми із “кращими” генами та здоровим способом життя.

Також вони додали, що політика громадської охорони здоров’я, спрямована на покращення здорового способу життя, стане потужним доповненням до традиційної охорони здоров’я та пом’якшить вплив генетичних факторів на тривалість життя людини.

Президент США Дональд Трамп призначив Вілла Шарфа новим юридичним радником Білого дому. Він вступить на посаду 1 вересня – приблизно за два місяці до проміжних виборів до Конгресу.

Поблизу узбережжя Оману триває витік нафти з підсанкційного танкера Caroline Bezengi, котрий перевозив російську нафту. Площа нафтової плями вже сягнула близько 390 кв. км.

Генеральний директор Meta Марк Цукерберг виступив за широке поширення потужних систем штучного інтелекту та застеріг від концентрації контролю над ними в руках кількох держав чи корпорацій. Своє бачення він представив одночасно з новою відкритою моделлю Meta Muse Spark.

Бред Пітт розповів, що після семи років тверезості знову почав вживати алкоголь, однак тепер робить це значно стриманіше. За словами актора, він може дозволити собі кілька келихів вина, але не більше.

Надвечір 10 серпня російські війська здійснили черговий удар керованими авіабомбами по Сумах. Унаслідок ворожої атаки попередньо є травмовані.