«Майбутнє митців під загрозою через генеративний ШІ», – CISAC

Джерело: CISAC

У Міжнародній конфедерації товариств авторів і композиторів (CISAC) опублікували дослідження, яке показало економічний вплив штучного інтелекту в музичному та аудіовізуальному секторах. На думку дослідників, ШІ збагатить технологічні компанії, однак він загрожує доходам людей-творців у наступні п’ять років.

“До 2028 року творці музики та аудіовізуальних творів ризикуватимуть втратити до 21-24% своїх доходів”, – пишуть дослідники.

Натомість доходи постачальників Gen AI різко зростуть протягом наступних п’яти років.

За їхньою оцінкою, майбутні доходи постачальників Gen AI зростуть до 4 мільярдів євро річних доходів від музики (з 0,1 млрд євро у 2023 році) та 5 мільярдів євро на аудіовізуальні засоби (з 0,2 млрд євро) до 2028 року.

Дослідженики також прогнозують, що за п’ять років генеративний ШІ становитиме 20% доходів традиційних стримінгових платформ та 60% – музичних бібліотек.

“ШІ може стати інструментом для розкриття нових можливостей, але якщо регуляції будуть слабкими, він завдасть значної шкоди кар’єрам і доходам творців”, – зазначив президент CISAC Юйорн Ульвеус.

  • Учені з Гронінгенського університету в Нідерландах розробили детектор сарказму на основі штучного інтелекту.
  • Сили оборони щотижня автоматично виявляють 12 тисяч одиниць ворожої техніки завдяки платформі штучного інтелекту Avengers Центру інновацій МОУ. Зауважується, що такого результату досягають шляхом автоматичного аналізу відео з дронів та стаціонарних камер.

Експерти вважають, що російський президент Володимир Путін може готувати зимовий наступ в Україні, оскільки російська економіка перебуває у критичному стані, а сам очільник Кремля стає все більш відчайдушним.

Мешканця Полтавської області підозрюють у вбивстві українського захисника на замовлення Росії.

Унаслідок російського удару по локомотивному депо в Конотопі на Сумщині загинула працівниця Укрзалізниці, ще четверо залізничників зазнали травм.

Раціон із підвищеним вмістом білка може сприяти зниженню ваги завдяки зменшенню апетиту, підвищенню відчуття ситості та посиленню витрати калорій. Про це йдеться в матеріалі Healthline, яке проаналізувало різні джерела білка та їхній вплив на схуднення.

В Албанії протести, які почались проти будівництва курорту, переросли у масштабні антиурядові демонстрації.