Найманці ПВК «Вагнер» знаходяться в Білорусі майже без важкої техніки – британська розвідка

Джерело: Міноборони Великої Британії

Бойовики приватної військової компанії “Вагнер”, які переміщуються до Білорусі після спроби заколоту проти російської влади, прибувають майже без важкої військової техніки, що може негативно вплинути на їхню боєздатність.

За даними розвідки Сполученого Королівства, “вагнерівці” базуються у наметовому таборі поблизу села Цель. Супутникові знімки зафіксували близько 300 наметів та 200 транспортних засобів.

Зображення демонструють, що з середини липня 2023 року сотні транспортних засобів, зокрема вантажівки, мікроавтобуси та броньовані машини, прибули на раніше майже порожній табір.

“Залишається незрозумілим, що сталося з важкою технікою “Вагнер”, яку використовували в Україні; існує реальна ймовірність того, що вони були змушені повернути їх російським військовим”, – йдеться у повідомленні.

Водночас аналітики зауважили, що здатність “вагнерівців” обороняти та зберегти свою важку техніку, зокрема авіацію, стане ключовим фактором у їх майбутній бойовій ефективності.

30 травня присяжні у Нью-Йорку ухвалили вердикт у кримінальній справі колишнього президента США Дональда Трампа.

30 травня прессекретарка російського МЗС Марія Захарова назвала “неприйнятними” плани США щодо подальшого стримування операцій тіньового флоту нафтових танкерів Росії. Вона поскаржилася, що перешкоджання російсько-китайській торгівлі є частиною “незаконної торговельної війни”.

У ніч на 31 травня російські війська вкотре обстріляли Харків. Міський голова Ігор Терехов повідомив про два “прильоти” у місті.

У Генеральному штабі ЗСУ повідомили оперативну інформацію станом на 22.30 30 травня щодо російського вторгнення. Оборонна операція наших військ триває. Найгарячішою залишається ситуація на Курахівському і Покровському напрямках.

Співзасновниця і голова громадської організації “Харківський кризовий інфоцентр” та головна редакторка проєкту “Накипіло” Олена Лептуга висловила претензії до пресслужби Офісу президента через нещодавно опубліковане відео на сторінці глави держави. Вона пояснила, що в описі до публікації не вказали справжнє авторство, а логотип їхнього медіа просто закрили.