Вчені: текіла — найкорисніший алкогольний напій

Джерело: New York Post

Результати нового дослідження, проведеного Центром поведінкових і соціальних наук з вивчення алкоголю та залежності Школи громадської охорони здоров’я Університету Брауна, засвідчили, що текіла – найкорисніший алкогольний напій.

Текілу виготовляють із рослини агави, в якій мало цукру та вуглеводів. На відміну від лікерів, отриманих із зерна, текіла природно не містить глютену.

Науковці встановили, що агава в текілі не засвоюється і не підвищує рівень цукру в крові так сильно, як інші алкогольні напої.

Агава містить такі сполуки, як фруктани та фруктоолігосахариди, які можуть функціонувати як пребіотики та сприяти здоровій мікрофлорі кишківника, покращувати травлення та потенційно полегшувати проблеми з ШКТ.

За словами експертів, коли ми вживаємо алкоголь, він розпадається на ацетальдегід, токсин і відомий канцероген, який пошкоджує ДНК організму та не дає йому відновити пошкодження. Хоча текіла також викликає вироблення ацетальдегіду, процес відбувається повільніше, що може принести користь людям наступного ранку та в довгостроковій перспективі.

Водночас зазначається, що основною причиною похмілля є наявність продуктів бродіння, відомих як конгенери. Прозора текіла, виготовлена ​​зі 100-відсоткової блакитної агави, має менше конгенерів, ніж інші напої.

Послуга кредитування здатна виручити у складній фінансовій ситуації. Сьогодні в Україні працює велика кількість установ, які пропонують позики населенню. Серед них компанія ТвояПозика, що надає займи на прозорих умовах, лояльних до позичальника.

У віці 47 років померла старша донька короля Таїланду Маха Вачіралонгкорна. Вона майже чотири роки перебувала у комі.

Прем’єр-міністерка Юлія Свириденко заявила, що Міноборони готує реформу щодо підвищення виплат військовим та терміни служби. Уряд буде готовий вийти з нею “в найближчі тижні”.

Іран ще не прийняв остаточного рішення щодо можливої ​​угоди зі США та не піде на компроміс щодо своїх “червоних ліній” на переговорах.

Центр національного спротиву повідомляє, що через постійні удари Сил оборони України російські окупанти почали масово перефарбовувати військовий транспорт у кольори цивільної техніки.