Заміна червоного м’яса знижує ризик деменції на 20%, – дослідження
Джерело: CNN
Нове дослідження свідчить, що заміна споживання обробленого червоного м’яса порцією горіхів і бобових зменшує ризик деменції на 20%.
Оброблене червоне м’ясо, таке як бекон, ковбаса, хот-доги та інші м’ясні делікатеси, часто містить вищий рівень натрію, нітратів і насичених жирів. Дослідження свідчить, що споживання більшої кількості цього м’яса тісно пов’язане з розвитком раку товстої кишки та інших видів раку, діабету 2-го типу, серцевих захворювань та інсульту.
“Ми можемо багато зробити, щоб зменшити ризики деменції, починаючи з дій, які, як відомо, зменшують ризики серцево-судинних захворювань”, – сказав доктор Волтер Віллетт.
Зауважимо, що проста заміна продуктів тваринного походження продуктами рослинного походження не призводить автоматично до здорового харчування. Як свідчить дослідження, результат може залежати від типу їжі, яку людина споживає.
Замість того, щоб зосереджуватися на перевагах і недоліках певних корисних для серця продуктів, професорка медицини Стенфордського дослідницького центру профілактики Крістофер Гарднер радить зосередитися на загальній моделі харчування.
“Або якщо є суперпродукт, як-от насіння чіа, ви можете взяти дійсно нездорову їжу, посипати її насінням чіа і сказати: “Ох, тепер я захищений”. Ні, це має бути частиною загальної здорової схеми харчування”, – сказала вона.
На думку експертів, простий спосіб розпочати дієту зі зниженим вмістом м’яса – це готувати одну страву щотижня на основі квасолі, цільного зерна та овочів, використовуючи трави та спеції для додання ефекту. Коли один вечір на тиждень – це вже легко для вас, то додайте ще один та спробуйте готувати страви без м’яса. Або, якщо ви додаєте м’ясо, споживайте невелику кількість курки чи іншого нежирного м’яса.
- Нове дослідження вчених Гарварду показало, що щоденне вживання однієї ложки оливкової олії може знизити ризик смерті від деменції.
- Дослідження засвідчило, що люди, які дотримуються нездорової дієти з низьким вмістом вуглеводів на основі м’яса, пізніше частіше набирають вагу порівняно з тими, хто дотримувався рослинної дієти.
- Не всі калорії однакові: вони можуть бути високої та низької якості – нове дослідження.
Прем’єр-міністр Великої Британії Кір Стармер відреагував на відставку міністра оборони Джона Гілі, який розкритикував уряд за недостатнє фінансування армії. Стармер заявив, що завжди робитиме необхідне для безпеки країни, і пообіцяв новий план оборонних інвестицій.
11 червня президент США Дональд Трамп заявив, що хотів би встановити контроль над островом Харг — ключовим іранським нафтовим хабом. Проте, глава Білого дому не впевнений, що американське суспільство готове до серйозної ескалації конфлікту з Іраном.
Зірка “Венздей” Дженна Ортега зіграє головну роль у новому фільмі французького режисера Леоса Каракса “Лілі Мей Бі” (Lily May B). Проєкт представили під час Каннського кінофестивалю як наступну стрічку режисера після “Аннетт”.
Президент США Дональд Трамп заявив, що скасував заплановані на вечір удари по Ірану. За його словами, переговори з Тегераном були погоджені на найвищому рівні іранського керівництва та підтримані залученими сторонами.
Конгрес США схвалив бюджет у 70 мільярдів доларів на реалізацію жорсткої міграційної політики президента Дональда Трампа. 214 голосами проти 212 Палата представників проголосувала за виділення необхідних коштів до закінчення президентського терміну Трампа.