Замінник цукру еритритол підвищує ризик серцево-судинних захворювань – дослідження
Джерело: дослідження опубліковане в Arteriosclerosis, Thrombosis and Vascular Biology
Дослідження свідчить, що вживання їжі з популярним штучним підсолоджувачем еритритом підвищує ризик серцево-судинних захворювань, таких як інфаркт та інсульт.
Результати нового дослідження показали, що еритритол активізував тромбоцити (тип клітин крові), що може підвищити ризик утворення тромбів.
Еритритол класифікується Управлінням з контролю за продуктами й ліками США та Європейським управлінням з безпеки харчових продуктів як інгредієнт GRAS (“загальновизнаний безпечним”), що дозволяє використовувати його без обмежень у харчових продуктах.
Однак нещодавні дослідження виявили докази того, що еритритол у зазвичай споживаних кількостях може підвищити ризик серцево-судинних захворювань.
“Це дослідження викликає деякі занепокоєння щодо того, що стандартна порція підсолодженої еритритом їжі чи напою може різко стимулювати прямий ефект утворення тромбів”, — сказав співавтор дослідження У. Х. Вілсон Танг.
Автори додали, що необхідні подальші клінічні дослідження для оцінки довгострокової серцево-судинної безпеки еритритолу.
- Здорове харчування може покращити здоров’я серця та нирок. Згідно з новими дослідженнями, споживання фруктів і овочів може значно знизити ризик серцевих та ниркових захворювань у людей з високим кров’яним тиском.
- Нещодавнє дослідження показало, що вживання кави може захистити мозок від постійного стресу.
- Нове дослідження свідчить, що заміна споживання обробленого червоного м’яса порцією горіхів і бобових зменшує ризик деменції на 20%.
Начальника Миколаївського обласного Територіального центру комплектування та соціальної підтримки викрили на хабарях в 15 тисяч доларів.
НАБУ та САП повідомили про нові факти у справі щодо зловживань у Держспецзв’язку під час закупівлі дронів для Сил оборони України у 2023 році. Загальна сума збитків зросла з 90 млн грн до 254 млн грн.
Ель-Ніньйо, який посилюється у Тихому океані, може стати найпотужнішим за весь період спостережень із 1950 року. За оцінкою американського Центру кліматичних прогнозів, імовірність такого сценарію наприкінці 2026 року становить 69%.
Мікропластик у крові може бути пов’язаний із підвищеним ризиком інфаркту. Про це свідчать результати нового дослідження, опублікованого в журналі European Heart Journal. Науковці виявили, що частинки пластику значно частіше траплялися у пацієнтів, які перенесли інфаркт, ніж у людей із менш тяжкими серцево-судинними захворюваннями або здоровими артеріями.
За колишню пані посла України у США Ольгу Стефанішину внесли заставу у шість мільйонів гривень, 13 серпня повідомили джерела “УП”.