Чи правда, що шкідливо пити каву натщесерце?
Джерело: The Washington Post
Розглядаючи аспекти щоденного вживання кави, науковці наголошують на тому, що цей улюблений напій здебільшого не становить проблеми для здоров’я. Проте що порція ранкової кави може викликати неприємності у людей з чутливим шлунком чи тими, хто страждає від певних захворювань шлунково-кишкового тракту.
Кім Барретт, професор фізіології та мембранної біології з Каліфорнійського університету в Школі медицини Девіса, наголошує, що особливо чутливі до впливу кави можуть бути люди з гастроезофагеальним рефлюксом, ерозією шлунка чи виразками.
Крім того, слід враховувати вміст кофеїну, який може підсилити вироблення гормону стресу кортизолу. Для тих, хто вживає каву рано вранці, це може призвести до збільшення рівня кортизолу, що своєю чергою впливає на рівень цукру в крові.
Кортні Делпра, зареєстрований дієтолог клініки Клівленда, рекомендує людям із діабетом уважно обирати комбінації білків і вуглеводів разом із ранковою порцією кави для збалансування рівня цукру в крові.
Попри ці аспекти, дослідження, проведені на групі з 8000 здорових осіб, не виявили суттєвого зв’язку між споживанням кави та чотирма основними розладами верхніх відділів шлунково-кишкового тракту, включаючи виразки та рефлюкс.
Барретт підкреслює, що, загалом, шлунок є добре захищеною частиною організму, і велика більшість людей може насолоджуватися кавою без серйозних наслідків для здоров’я.
- Напої з низьким pH, що свідчить про їхню кислотність, можуть призводити до стирання зубної емалі з часом, особливо при частому та значному споживанні. Проте існує різниця між звичайною газованою водою та більшістю інших напоїв, зокрема солодких.
- Куріння, як відомо, завдає шкоди легеням, однак, нещодавнє дослідження підтвердило, що воно також шкідливе для вашого мозку. Дослідники зі Школи медицини Вашингтонського університету у Сент-Луїсі, штат Міссурі, проаналізували сканування мозку, історію куріння та генетичний ризик 32 094 учасників європейського походження з бази даних Biobank Великої Британії.
Виборці у Швейцарії відхилили ініціативу Швейцарської народної партії (SVP) щодо встановлення ліміту чисельності населення на рівні 10 мільйонів осіб.
Президент Румунії Нікушор Дан доручив правоцентристському політику Адріану Вешті сформувати новий уряд. Попередній кандидат Еуджен Томак відмовився від мандата, оскільки не зміг заручитися достатньою підтримкою парламентських партій.
У вечірньому відеозверненні 14 червня президент Володимир Зеленський повідомив про домовленість щодо зустрічі з главою США Дональдом Трампом під час саміту G7 у Франції.
Медики не можуть відстежити людей, які контактували з двома померлими від Еболи в таборі Кпангба на сході Демократичної Республіки Конго. Місцеві жителі, які заперечують причину смертей, змусили фахівців залишити територію.
Президент США Дональд Трамп візьме участь у робочій сесії G7 з Володимиром Зеленським у Франції, втім, окремої двосторонньої зустрічі з українським главою не проводитиме, повідомив високопосадовець адміністрації США.