Науковці назвали фрукти та овочі, найкращі для здоров’я серця

Джерело: Healthline

Науковці з’ясували, що більшість людей не отримують достатньо флаванолів у своєму раціоні для захисту здоров’я серця. Розповідаємо, яких фруктах і овочах їх найбільше.

Нещодавнє дослідження, опубліковане в журналі Food and Function, показало, що більшість людей не отримують достатньо флаванолів. Вони можуть значно знизити ризик смерті від серцево-судинних захворювань, але лише якщо споживати їх у достатній кількості.

Попереднє дослідження показало, що щоденне вживання 500 міліграмів флаванолів допомагає знизити ризик смерті від серцево-судинних захворювань до 27%.

Цього разу науковці перевіряли, чи вживаючи рекомендовану кількість фруктів та овочів людина отримає щоденну норму в 500 мг флаванолів. Виявилось, що навіть дотримуючись стандартних рекомендацій щодо здорового харчування, більшість людей не досягають норми.

На які продукти варто звернути увагу

Згідно з іншими дослідженнями, деякі фрукти та овочі мають найвищий рівень флаванолів:

  • Сливи (500 г): приблизно 450 мг флаванолів
  • Журавлина (250 г): приблизно 300 мг флаванолів
  • Ожина (200 г): приблизно 250 мг флаванолів
  • Зелений чай (одна чашка об’ємом 250 мл): приблизно 200 мг флаванолів
  • Квасоля звичайна або боби (80 г): приблизно 140 мг флаванолів
  • Вишні (400 г): приблизно 130 мг флаванолів
  • Яблука зі шкіркою (200 г або одне середнє яблуко): приблизно 110 мг флаванолів
  • Полуниця (200 г): приблизно 90 мг флаванолів
  • Чорниця (150 г): приблизно 80 мг флаванолів
  • Квасоля пінто (40 г, 2 столові ложки сухої): приблизно 70 мг флаваноли

Дієтологиня-кардіологиня з превентивної кардіології в EntirelyNourished Мішель Рутенштейн підкреслює, що людям варто обрати один або два улюблені продукти та зробити їх постійною частиною раціону.

Однак Рутенштейн розповіла, що частково проблема полягає в тому, що багато людей досі не дотримуються основних рекомендацій щодо фруктів та овочів.

Перш ніж зосередитися на конкретних цілях щодо флаванолів, пріоритетом є забезпечення достатнього загального споживання продуктів. Прості, стійкі зміни, такі як додавання ягід до сніданку або вибір чаю замість солодкого напою, можуть природним чином збільшити споживання флаванолів, одночасно покращуючи якість раціону“, – сказала вона.

Маркетплейс нерухомості DIM.RIA проаналізував ситуацію з паркомісцями у новобудовах в Україні у травні 2026 року. 

У Києві перед судом постануть зловмисники, які видавали себе за магів та з допомогою психологічного тиску виманювали у людей гроші.

Джерело: Укрінформ Андрій Левус у Верховній Раді склав присягу народного депутата та приєднався до парламентської…

Науковці з’ясували, що більшість людей не отримують достатньо флаванолів у своєму раціоні для захисту здоров’я серця. Розповідаємо, яких фруктах і овочах їх найбільше. 

Американський бізнесмен та винахідник Ілон Маск став першим у світі доларовим трильйонером. Це стало можливим після продажу акції (IPO) SpaceX.