Пари, які регулярно постять спільні фото, у 42% випадків визнали себе «дуже нещасливими»
Джерело: Shotkit
Дослідження показало, що пари, які активно діляться закоханими селфі в соцмережах, можуть бути менш щасливими, ніж ті, хто не так активно це робить.
Компанія Shotkit опитала 2000 пар віком 18-50 років і виявила, що ті, хто публікує три або більше селфі на тиждень, нещасливіші, ніж ті, хто постить фото рідше. Лише 10% таких пар вважають себе “дуже щасливими”. Загалом дослідження показало такі результати:
Рівень щастя у стосунках людей, які регулярно діляться (3+ одиниці контенту на тиждень) парним контентом в інтернеті:
- Дуже щасливі – 10%
- Щасливі – 22%
- Нещасливі – 26%
- Дуже нещасливі – 42%
Рівень щастя у стосунках людей, які діляться контентом про партнера раз на тиждень:
- Дуже щасливі – 32%
- Щасливі – 28%
- Нещасливі – 25%
- Дуже нещасливі – 15%
Рівень щастя у стосунках людей, які користуються спільним контентом кілька разів на рік (дні народження, ювілеї тощо):
- Дуже щасливі – 32%
- Щасливі – 33%
- Нещасливі – 23%
- Дуже нещасливі – 12%
Рівень щастя у стосунках людей, які ніколи не публікують парний контент онлайн:
- Дуже щасливі – 46%
- Щасливі – 27%
- Нещасливі – 14%
- Дуже нещасливі – 13%
Дослідження припускає, що “проблеми з довірою” можуть спонукати нещасливі пари частіше публікувати повідомлення в соцмережах. Основною причиною такої поведінки є бажання показати, що вони або їхні партнери “зайняті”.
Крім того, закоханість у соціальних мережах, схоже, більш помітна у старших поколінь. В середньому, міленіали публікують більше селфі, ніж їхні колеги з покоління Z.
Дослідники з’ясували, що найпопулярнішою платформою для публікації “любовного контенту” є Facebook (73%), далі йдуть Instagram (65%) та TikTok (44%). Хоча TikTok популярний, пари обирають інші платформи.
- Дівчатка, яким менш як 10 років, через вплив соцмереж починають користуватись кремами проти зморшок, які, як наслідок, шкодять їхній шкірі.
- Дослідження показало, що гортання стрічки відео у соціальних мережах через нудьгу може лише посилити цей стан.
- Ханна Нілман, мати восьми дітей, яка прославилася завдяки своєму контенту про “традиційну дружину”, стала об’єктом обговорень у соцмережах після нещодавньої статті в The Times про її життя.
- Дослідження в журналі “Behavioral Sciences” засвідчило, що двотижневий цифровий детокс від соціальних мереж може зменшити залежність від смартфонів і поліпшити фізичне, психічне та соціальне здоров’я молодих людей.
10 серпня відзначають Всесвітній день лева та Міжнародний день біодизеля. Християни сьогодні згадують мученика Лаврентія.
Триває 1629-та доба повномасштабної російсько-української війни. За цей час втрати військ РФ в Україні у живій силі (вбиті та поранені) перевищили 1,4 млн осіб.
За даними синоптиків, у понеділок, 10 серпня, в Україні переважатиме сонячна погода, лише на північному сході та сході місцями очікується мінлива хмарність.
У ніч на 10 серпня російські війська завдали масованого авіаудару по Сумах, застосувавши п’ять керованих авіабомб. У місті зафіксували влучання по цивільній інфраструктурі.
Конгресвумен від Демократичної партії Александрія Окасіо-Кортес повідомила, що проходить процедуру заморожування яйцеклітин. За її словами, це рішення має дати їй більше контролю над власним життям і майбутнім материнством.