Північнокорейські війська втратили 4 тисячі солдатів у війні проти України

Джерело: Володимир Зеленський

Втрати військових КНДР, які воюють на боці Росії, становлять 4 тис. осіб пораненими і вбитими. Про це повідомив президент України Володимир Зеленський на 25-му засіданні Контактної групи з питань оборони України у форматі “Рамштайн”.

“Путін не просто зберігає свої інвестиції в агресію. Він подвоює їх. Він навіть почав наймати солдатів із Північної Кореї, щоб продовжувати цю війну. Північна Корея вивчає сучасні методи ведення війни. Вони не цінують своїх людей. На сьогодні вони втратили 4000 осіб”, – сказав Зеленський.

Він нагадав, що українські військові вже 5 місяців тримають буферну зону на Курщині. Для відповіді на українську операцію РФ довелось перемістити 60 тисяч солдатів із території України.

“Багато погроз Росії виявилися блефом, особливо після того, як українські сили висунулися в Курську область. Я впевнений, ще більше погроз виявляться блефом, якщо ми продовжимо працювати разом”, — сказав президент.

У Telegram виявили акаунти, зареєстровані на особисті номери голови фракції «Слуга Народу» Давида Арахамії. Протягом кількох років із них публікували коментарі на захист політика та стверджували, що він впливає на кадрові призначення в державі. Арахамія заперечує, що писав ці повідомлення.

У Херсоні ввечері 28 жовтня помітили пожвавлення руху на вулицях. Зокрема, на межі Центрального та Корабельного районів, у районі Європорту, о 17:00 було людно.

Біля середземноморського узбережжя Туреччини археологи виявили тисячі керамічних тарілок, чаш та іншого столового посуду на місці корабельної аварії віком близько 2100 років.

У Києві прооперували чорну вівчарку, яку 27 жовтня підстрелив поліцейський в укритті житлового будинку на проспекті Європейського Союзу, 94.

Поліція американського штату Південна Кароліна завершила розслідування смерті 36-річної акторки Гейден Панеттьєрі. Правоохоронці офіційно визнали її смерть нещасним випадком. Раніше судово-медична експертиза встановила, що акторка померла внаслідок випадкового передозування наркотичними речовинами, зокрема фентанілом.