У пиві міститься більше вітаміну B6, аніж вважалось раніше – дослідження

Джерело: euronews

Нове дослідження припускає, що пінта пива (приблизно 0,5 літра) містить більше вітаміну В6, аніж вважалось раніше.

Згідно з дослідженням, опублікованим у журналі Journal of Agricultural and Food Chemistry, випиваючи пінту пива можна отримати “значну кількість” важливого вітаміну, який покращує роботу мозку. І це стосується також й безалкогольного пива.

Дослідники проаналізували 65 сортів німецького пива використовуючи розроблену лабораторну методику, та виявили, що рівень вітаміну В6 сильно відрізнявся, проте у всіх випадках був вище, аніж вважалось раніше.

Вітамін В6, який організм не може виробляти самостійно, корисний для мозку, крові та імунної системи. Він міститься у різноманітних продуктах харчування. За оцінками авторів дослідження, стандартна порція пива може задовольнити близько 15% від добової потреби у вітаміні В6.

Дефіцит вітаміну В6 доволі розповсюджений. Зокрема приблизно кожен п’ятий підліток у Європі має нестачу цього вітаміну, у США – приблизно кожен десятий. Низький рівень вітаміну В6 пов’язують з депресією, серцево-судинними захворюваннями та запаленням.

Після дослідження 65 сортів німецького пива було встановлено, що загальна концентрація вітаміну В6 коливалась від 95 до понад 1000 мікрограмів на літр залежно від типу пива.

Автори зазначили, що “коливання у складі вітаміну В6 перш за вже пов’язані з сировиною, а не з технологією пивоваріння”. Тобто, склад пива має набагато більше значення, аніж спосіб його приготування.

У пиві сорту бок, насиченому та міцному, звареному з великою кількістю ячмінного солоду, було виявлено найбільшу кількість домішок, у середньому близько 808 мікрограмів на літр. У стандартному лагері їх вміст становив близько 515 мікрограмів, а у пшеничному та рисовому пиві — найменший.

Дослідники не виявили суттєвої різниці у вмісті вітаміну B6 між звичайним лагером та його безалкогольним аналогом. Виявилося, що вилучення алкоголю не позбавляє напою поживних речовин.

У ході дослідження було виявлено два основні методи виробництва безалкогольного пива: обмеження бродіння від початку, що призводить до підвищення вмісту цукру в готовому продукті, або повне бродіння з подальшим фізичним видаленням алкоголю за допомогою таких процесів, як вакуумна дистиляція або мембранна фільтрація.

Автори припускають, що останній метод пивоваріння має “позитивний вплив” на концентрацію вітаміну В6.

Деякі безалкогольні сорти лагеру показали особливо добрі результати. Зразок з найвищим балом містив 761 мікрограм на літр – цього достатньо, щоб стандартна пляшка об’ємом 500 мл покривала приблизно чверть добової норми споживання вітаміну B6, що рекомендується для жінок.

Ключовим інгредієнтом є ячмінь. Він містить майже вчетверо більше вітаміну B6, ніж рис, і автори зазначають, що пиво, “зварене з ячменю, має значно вищий загальний вміст вітаміну B6”.

Та варто зауважити, що за даними ВООЗ рне існує повністю безпечного рівня споживання алкоголю і автори цього дослідження визнають це.

Алкоголь належить до канцерогенів 1-ої групи – категорії найвищого ризику, тобто відомо, що він викликає рак у людини. Вживання алкоголю також пов’язане з підвищеним ризиком захворювань печінки, серцево-судинних захворювань та негативним впливом на роботу мозку.

Пиво, звичайно, не єдине джерело вітаміну B6. Ця поживна речовина широко міститься в повсякденних продуктах харчування, особливо в рибі, субпродуктах, картоплі, нецитрусових фруктах, соєвих бобах, бобових, арахісі та збагачених злаках.

Щонайменше 35 людей загинули після землетрусу магнітудою 7,8 біля узбережжя острова Мінданао на півдні Філіппін. Поштовхи спричинили руйнування, зсуви та попередження про цунамі в кількох країнах регіону.

Володимир Зеленський під час зупинки в аеропорту Кишинева провів розмову з представниками президента США Стівом Віткоффом і Джаредом Кушнером. За словами президента, сторони говорили про активізацію дипломатії для завершення війни Росії проти України.

Міністр закордонних справ Польщі Радослав Сікорський заявив, що ініціатива президента Кароля Навроцького позбавити Володимира Зеленського Ордена Білого Орла може мати зовнішньополітичні наслідки. Він назвав дивною ситуацію, за якої відзнаку має Герхард Шредер, але може не мати український президент.

Іран відкинув звинувачення прем’єра Албанії Еді Рами в участі у дезінформаційній кампанії навколо протестів проти курорту, пов’язаного з Джаредом Кушнером. Акції, які отримали назву “революція фламінго”, тривають уже дев’ятий день.

Лідер фракції “Європейська Солідарність” Петро Порошенко прокоментував результати переговорів з єврокомісаркою з питань розширення Мартою Кос під час її візиту до України та оцінив ризики розділення України та Молдови на шляху до членства в Євросоюзі.