Їжа та напої, багаті флавоноїдами, можуть знизити ризик розвитку деменції – дослідження

Джерело: The Guardian

Дослідження свідчить, що вживання більше їжі та напоїв з великою кількістю флавоноїдів, наприклад ягоди, чай і червоне вино, може знизити ризик деменції на 28%.

Прогнозується, що до 2050 року кількість людей, які живуть із цією хворобою, збільшиться майже втричі, до 153 мільйонів.

Вік і генетика залишаються найбільшими факторами ризику, але експерти кажуть, що майже половині випадків можна запобігти або відтермінувати, і є все більше доказів того, що дієта може відігравати певну роль у ризику розвитку захворювання.

Дослідження, проведені Королівським університетом Белфаста, свідчать, що збільшення споживання продуктів і напоїв, багатих флавоноїдами, може допомогти знизити ризик деменції.

Вчені заявили, що флавоноїди, які, в основному, містяться в продуктах рослинного походження, мають низку переваг для здоров’я, включаючи антиоксидантні, протизапальні та протиракові властивості. Вони також пов’язані зі зниженням ризику хронічних захворювань, таких як серцево-судинні захворювання, та покращенням когнітивних функцій.

Висновки опубліковано в журналі JAMA Network Open.

  • Велике корейське дослідження виявило, що інгібітори натрійзалежного котранспортера глюкози 2-го типу (іНЗКТГ-2) можуть знизити ризик деменції на 35%.
  • Вживання обробленого або червоного м’яса підвищує ризик діабету 2-го типу, до того ж лише дві скибочки шинки на день підвищують небезпеку на 15%, про що свідчить найбільше такого роду дослідження.

Конгресвумен від Демократичної партії Александрія Окасіо-Кортес повідомила, що проходить процедуру заморожування яйцеклітин. За її словами, це рішення має дати їй більше контролю над власним життям і майбутнім материнством.

Верховний лідер Ірану Моджтаба Хосейні Хаменеї призначив Мохсена Резаї своїм представником у Вищій раді національної безпеки. Колишній командувач Корпусу вартових ісламської революції замінив на посаді Мохаммада Багера Зольгадра.

Ізраїльські військові обмежили доступ до палестинського села Тайбе на Західному березі після серії нападів з боку ізраїльських поселенців. Заборона стосується лише ізраїльтян, які не проживають у селі, і не поширюється на палестинців.

Прокуратура Еквадору висунула обвинувачення колишньому міністру внутрішніх справ Хосе Серрано та ще шістьом людям у справі про вбивство кандидата в президенти Фернандо Вільявісенсіо у 2023 році. Серед фігурантів також є керівник одного з найвпливовіших наркокартелів країни Los Lobos.

Центральний банк Угорщини підтвердив підтримку урядового курсу на виконання умов для вступу країни до єврозони. Кабінет прем’єр-міністра Петера Мадяра хоче досягти необхідних показників до завершення своєї каденції у 2030 році.