Вживання сухофруктів сприяє зниженню артеріального тиску – дослідження
Джерело: express.co.uk
Фахівці Американської асоціації серця розповіли, вживання яких сухофруктів допоможе зменшити артеріальний тиск.
За словами спеціалістів, додавання до раціону продуктів, багатих калієм, може сприяти зменшенню тиску.
“Чим більше калію ви їсте, тим більше натрію виводиться з організму. Це також допомагає розслабити стінки кровоносних судин, що сприяє зниженню кров’яного тиску”, – пояснили медики.
Згідно з даними Національної служби охорони здоров’я Англії, найбільшу кількість калію містять:
- Ізюм (749 мг калію на 100 г)
- Курага (1162 мг)
- Чорнослив (732 мг)
Для порівняння, 100 грамів банана ,який часто називають “хорошим джерелом калію”, містять лише 358 мг калію.
Водночас Американська кардіологічна асоціація рекомендує низку продуктів, здатних вплинути на зниження артеріального тиску. Зокрема, до раціону слід додати авокадо, картоплю, шпинат, гриби, горох, помідори, томатний сік і томатний соус, апельсини та апельсиновий сік, грейпфрут і грейпфрутовий сік.
Як зауважили у виданні, високим кров’яним тиском вважається тиск від 140/90 міліметрів ртутного стовпа або вище, якщо ваше вимірювання зроблено в хірургії або клініці загальної практики (або в середньому 135/85 мм рт. ст., якщо вимірювання здійснено вдома).
При цьому ідеальним артеріальним тиском вважається діапазон від 90/60 мм рт.ст. до 120/80 мм рт.ст.
- “Планетарна дієта” – це раціон харчування, що передбачає споживання великої кількості клітковини та мікронутрієнтів. Фактично такий спосіб харчування розроблений спеціально для збереження нашої планети та здоров’я. Згідно з новим дослідженням вживання “дружніх до планети” продуктів може знизити ризик смерті людини від раку, серцевих захворювань та інших хронічних захворювань на 25%.
- У новому дослідженні вчені виявили, що використання оливкової олії замість жирів, таких як маргарин, соняшникова олія та майонез, може знизити ризик смерті від деменції на 28 %.
- Не всі калорії однакові: вони можуть бути високої та низької якості – нове дослідження.
Російські війська вночі 15 серпня дронами атакували взуттєву фабрику у Білгород-Дністровському районі Одеської області.
Штучний інтелект Claude, який відповідав за управління роздрібним магазином, включаючи управління командою реальних працівників-людей, звільнив свого першого співробітника.
Чехія планує посилити підтримку України напередодні зимового сезону. Ідеться про допомогу у відновленні енергетичного сектору та залучення чеського бізнесу до відбудови української інфраструктури.
ФСБ РФ планує скасувати прикордонні зони на межі з окупованими територіями України. У МЗС України відреагували на це.
Під час ремонту в Бельгії будівельники знайшли замуровану в стіні підвалу скриню із золотом і монетами. Знахідку оцінюють приблизно в дев’ять мільйонів євро.