Деякі експерти та дослідники погоджуються, що вітамін D є добавкою проти старіння
Джерело: Insider
Немає жодного стандартного протоколу для запобігання старінню та жодного єдиного лікування, з яким погоджуються лікарі та науковці, проте майже всі, хто вивчає старіння, зазначають, що може допомогти вітамін D.
Експерт з імунної системи доктор Ентоні Фаучі, дослідник антистаріння Жоао Педро де Магальяйнш і мільярдер, який займається довголіттям Крістіан Ангермайер, розповіли, що приймають добавки вітаміну D у різних дозах і в різний час року.
Ангермайер сказав, що це “одна з дійсно перевірених” речей, які люди можуть зробити для запобігання старінню, частково через сприятливий вплив вітаміну D на імунну систему та ризик раку.
Дослідження постійно показують, що люди похилого віку, які приймають добавки вітаміну D, значно знижують ризик переломів кісток.
Також відомо, що вітамін D допомагає запобігти м’язовим судомам і спазмам, зменшити запалення та покращити імунну функцію.
Доктор Джон Білезікян, ендокринолог з Медичного центру Колумбійського університету, сказав, що для більшості людей приблизно 15-20 хвилин перебування на сонці в літні місяці має бути достатнім.
Жирна риба, така як лосось або тунець, а також (меншою мірою) яловичина, молоко та яєчні жовтки також можуть допомогти поповнити запаси вітаміну D в організмі.
Але є деякі групи людей, яким варто розглянути можливість приймання добавок вітаміну D, зокрема:
- літні люди (які не можуть засвоювати вітамін D так добре, як інші)
- люди, які не перебувають регулярно на сонці або не вживають достатньо продуктів, багатих вітаміном D
- люди з більш темною шкірою (що може ускладнити засвоєння вітаміну D від сонця)
Але варто не перебільшувати зі споживанням вітаміну D — надлишок може призвести до небезпечного накопичення кальцію в нирках, серці, крові та легенях.
- Згідно з дослідженням Національного інституту раку, проведеним у 2020 році, близько 39% жінок і 29% чоловіків у Сполучених Штатах навмисно шукали місця для засмаги на відкритому повітрі попри ризики розвитку раку шкіри чи передчасного старіння.
- Дослідження вчених із Кельнського університету показало, що існують способи уповільнення процесу старіння.
- У новому дослідженні вчені виявили, що використання оливкової олії замість жирів, таких як маргарин, соняшникова олія та майонез, може знизити ризик смерті від деменції на 28 %.
Президент США Дональд Трамп заявив, що американські військово-морські сили розмінували Ормузьку протоку та зараз повністю контролюють цей стратегічний морський маршрут. За його словами, судноплавство через протоку вже відновлено.
Йорданія розпочала підготовку до відзначення 2000-річчя хрещення Ісуса Христа у 2030 році. Для організації заходів створили національний комітет, який уже провів перше засідання.
Парламент Туреччини схвалив закон, який створює правові механізми для розпуску Робітничої партії Курдистану та повернення частини її колишніх членів до цивільного життя. Рішення стало одним із найважливіших кроків у спробі завершити конфлікт, що триває з 1980-х років.
Президент США Дональд Трамп підписав указ із рекомендаціями скоротити кількість дитячих щеплень і окремо вводити вакцини проти кору, паротиту та краснухи. Водночас федеральна влада не може самостійно змінити вимоги до вакцинації для відвідування шкіл, оскільки їх встановлюють штати.
Екіпаж яхти Марка Цукерберга не відповів на виклик про допомогу від човна, який залишився без пального біля узбережжя Аляски. Представник засновника Meta пояснив, що судно працювало на іншому радіоканалі й не почуло звернення.