Дослідження показують, що оливкова олія може знизити ризик смерті від деменції

Джерело: Euronews

У новому дослідженні вчені виявили, що використання оливкової олії замість жирів, таких як маргарин, соняшникова олія та майонез, може знизити ризик смерті від деменції на 28 %.

Деменція включає низку станів, які впливають на пам’ять та інші розумові здібності настільки, що заважають повсякденному життю. 

У першому дослідженні вчені проаналізували дієтичні анкети та записи про смерть понад 90 000 громадян США за три десятиліття. З них 4749 померли від деменції.

Вони виявили, що ті, хто споживав столову ложку оливкової олії щодня, мали на 28 відсотків менший ризик смерті від деменції порівняно з тими, хто ніколи або рідко вживав оливкову олію.

Однак дослідження на даному етапі є спостережними і вчені попереджають, що ще працюють над тим, щоб довести, що оливкова олія є причиною зниження ризику деменції. Для підтвердження цієї думки потрібні подальші дослідження.

Україна та Молдова в понеділок розпочнуть змістовні переговори про вступ до Європейського Союзу. Першим відкриють кластер, що охоплює верховенство права, демократію, судову систему та боротьбу з корупцією.

14 червня президент Володимир Зеленський повідомив, що лише за цей тиждень російські війська випустили по Україні 1920 дронів, 1790 КАБів та 17 ракет.

Державний секретар США Марко Рубіо захистив дії Вашингтона в Ормузькій протоці після того, як Індія висловила протест у зв’язку з американськими ударами, які забрали життя трьох індійських моряків.

Армія оборони Ізраїлю завдала удару по об’єкту “Хезболли” в Бейруті після атаки угруповання на повітряні цілі в Ізраїлі. У ЦАХАЛ стверджують, що уражений центр використовували для підготовки нападів на цивільних і військових.

Велика Британія та Японія планують укласти інвестиційну угоду на 18 млрд фунтів стерлінгів (близько $24,1 млрд), спрямовану на розвиток чистої енергетики, інфраструктури та фінансових послуг.