Фізичні вправи лише один-два рази в тиждень можуть знизити ризик деменції – дослідження

Джерело: Sky News

Дослідники стверджують, що фізичні вправи лише на вихідних можуть бути такими ж корисними для уповільнення розумового занепаду, як і тренування протягом тижня.

Дослідження, опубліковане в Британському журналі спортивної медицини, свідчить, що фізичні вправи лише один-два рази в тиждень ефективніше знижують ризик легкої деменції, ніж регулярні тренування.

Це доповнює зростаючу кількість доказів того, що не фізичні вправи, а сам факт їх виконання покращують здоров’я.

Дослідники виявили, що ризик легкої деменції був знижений в середньому на 15% у тих, які займалися спортом один або два рази на тиждень, і на 10% у тих, хто тренувався регулярно і займався спортом частіше.

Взявши до уваги фактори, які можуть вплинути на результати, такі як вік, куріння, тривалість сну, дієта та споживання алкоголю, дослідники припустили, що обидві моделі вправ мають подібний ефект.

У середині травня США обійшли іранських переговорників та вийшли на зв’язок безпосередньо з Корпусом вартових Ісламської революції, повідомили поінформовані джерела.

Щонайменше 12 осіб загинули в Угорщині після того, як автобус із польськими католицькими паломниками з’їхав з автомагістралі М3 та перекинувся. Ще десятки пасажирів отримали травми, частина з них перебуває у тяжкому стані.

Чернівецький бізнесмен Ілля Павлюк, якого журналісти охрестили “тіньовим куратором” групи народних депутатів від “Слуги народу”, потрапив у ДТП на Вінниччині та залишив місце аварії. Згодом його знайшли, тривають процесуальні дії.

У сицилійській Мессіні з регіонального музею викрали чотири роботи майстра Ренесансу Антонелло да Мессіни. Серед них – три панелі знаменитого Поліптиха святого Григорія, який пережив катастрофічний землетрус 1908 року.

Китайський конгломерат Hengli Group, котрий має понад 300 000 працівників і щорічний виторг понад $100 млрд, став одним із ключових гравців у торгівлі санкційною нафтою з Ірану.