Вживання пива спричиняє набагато більшу шкоду здоров’ю, аніж коктейлі та вино – дослідження

Джерело: Nutrients

Попри поширений стереотип про “безневинність” пива порівняно з іншим алкоголем, вчені зі США виявили, що воно завдає організму більшого впливу, ніж вино, коктейлі чи лікер. Дослідження розкрило, що пивні споживачі мають нижчий рівень харчової якості і менш активний спосіб життя.

У дослідженні взяли участь понад 1900 дорослих американців, котрі вживали алкоголь. З них 38,9% пили виключно пиво, 21,8% — лише вино, 18,2% — лікер або коктейлі, а 21% — комбінували кілька видів спиртних напоїв. Вчені оцінили харчові звички учасників, використовуючи Індекс здорового харчування. Жодна з груп не досягла мінімальних 80 балів зі 100, необхідних для адекватного харчування. Найвищий показник мали ті, хто обирав вино (55,1 бала), а найнижчий — любителі пива (49,3 бала).

Типовий образ пивного споживача включає молодих чоловіків із низьким рівнем доходу і схильністю до куріння. Ця група відзначилася найбільшою добовою калорійністю харчування (з урахуванням маси тіла) та низькою фізичною активністю. Також учені зазначили, що пиво часто супроводжується закусками з високим вмістом простих вуглеводів та низьким вмістом клітковини, які є поширеними в барах, на відміну від вина, яке зазвичай споживається з м’ясними та овочевими стравами.

У деяких випадках сам раціон впливає на вибір алкоголю: солоні та смажені страви, що викликають спрагу, часто спонукають до споживання пива.

Для запобігання захворюванням печінки та іншим проблемам зі здоров’ям, науковці радять лікарям акцентувати на вподобаннях пацієнтів щодо алкоголю та надавати рекомендації на основі цих даних. Тим, хто віддає перевагу пиву, рекомендовано додати в раціон більше фруктів і овочів, а також збільшити фізичну активність.

Адміністрація президента США Дональда Трампа скасувала обмеження на використання TikTok на пристроях федеральних органів влади, визнавши, що застосунок більше не становить загрози національній безпеці.

Кількість загиблих внаслідок руйнівного землетрусу, який зруйнував десятки будівель на заході Колумбії, зросла до 224.

Парламент Лівану 11 серпня проголосував за скасування смертної кари. Таким чином країна стала першою на Близькому Сході, яка офіційно відмовилася від цього виду покарання.

Росія звільнила 32-річного колишнього морпіха США Роберта Гілмана, якого утримували у в’язниці з 2022 року. Володимир Путін підписав указ про помилування з гуманітарних міркувань після звернень Вашингтона через погіршення стану здоров’я американця.

У Херсоні внаслідок російської атаки FPV-дрона зазнала поранень журналістка Олена Гнітецька, котра співпрацює з місцевими ЗМІ. У медійниці діагностували закриту черепно-мозкову травму і контузію.