Згідно з дослідженням, вечірні тренування можуть бути корисніші за ранкові

Джерело: The Physiological Society

Вчені виявили, що проста зміна часу тренувань може дати додаткові переваги, зокрема вечірні тренування можуть бути кориснішими за ранкові.

Дослідники з Університету Сан-Паулу у Бразилії та Орегонського університету у США вивчили ефективність аеробних навантажень при гіпертонії залежно від часу тренування. 

Вони провели експеримент з участю 23 пацієнтів віком від 60 років з гіпертонією, які лікувалися від цього захворювання щонайменше чотири місяці. Добровольців розділили на дві групи: одні тренувались вранці, інші ввечері. Люди тричі на тиждень займалися на велотренажері по 45 хвилин із помірною інтенсивністю. 

Дослідники проаналізували головні параметри, які вказують на стан серцево-судинної системи та проконтролювали механізми вегетативної нервової системи. Вони виявили, що вечірні аеробні тренування покращують активність симпатичної нервової системи і позитивно впливають на барорефлексну чутливість. Тоді як в групи, яка тренувалася вранці, покращився лише рівень діастолічного артеріального тиску.

Найбільш значущим результатом стало те, що вечірні тренування покращили короткочасне регулювання артеріального тиску, підвищивши чутливість барорефлексу.

Барорефлекс є одним із гомеостатичних механізмів організму, який допомагає підтримувати артеріальний тиск на майже постійному рівні.  

Вчені також пропонують завдяки цим висновкам дослідити можливість того, що вечірні аеробні тренування можуть бути корисними при інших клінічних станах із симпатичним перевантаженням, таких як серцева недостатність і гіпертрофічна кардіоміопатія.

Папа Римський Pope Leo XIV провів приватну зустріч із пуерториканським артистом Bad Bunny у Мадриді.

Уночі 10 червня підрозділи Сил оборони України завдали ураження низці важливих об’єктів військово-промислового та паливно-енергетичного комплексу РФ.

Український співак EL Кравчук висловився про білоруського виконавця Макса Коржа, заявивши про відсутність у нього чіткої позиції щодо війни РФ проти України.

Nickelodeon активно дозволяє родинам використовувати зображення Губки Боба Квадратні Штани на могильних пам’ятниках, дотримуючись гуманної політики щодо своєї інтелектуальної власності, яка скасовує обмеження авторських прав для померлих шанувальників мультфільму.

Щонайменше чотири–п’ять резервуарів із паливом були знищені або пошкоджені внаслідок українського удару 8 червня по нафтобазі “Грушова” в російському Новоросійську, свідчать супутникові знімки.